- Спаборніцтва складалася з двух практычных тураў, на якія адводзілася па 5 гадзін, - расказаў старшыня журы алімпіяды па інфарматыцы, дацэнт кафедры прыкладной матэматыкі і інфарматыкі фізіка-матэматычнага факультэта БрДУ імя А.С.Пушкіна, кандыдат педагагічных навук Андрэй Андрэевіч Казінскі. – Кожны тур уключаў 4 задачы, якія патрабавалі ад удзельнікаў валодання некаторымі мовамі праграмавання і асновамі алгарытмізацыі (“Радыётэлескопы”, “Здабыча медзі”, “Касмічная рэклама”, “Навагоднія падарункі”, “Надзейная сетка”, “Сутыкненне галактык”, “Гарады на Венеры” і інш.). Кожная з іх была пабудавана вакол казачнага сюжэту, які патрабаваў выканання пэўных аперацый у адпаведнасці з умовамі. Для паспяховага рашэння гэтых задач неабходны веды, якія выходзяць далёка за межы школьнай праграмы. Сёлетнія задачы аказаліся для школьнікаў не такімі цяжкімі, як мінулагоднія, калі з некаторымі з іх амаль ніхто не справіўся цалкам. Вучні паказалі высокую якасць падрыхтоўкі.
На жаль, па-ранейшаму некаторыя раёны вобласці не прадстаўлены на алімпіядзе, што сведчыць пра адсутнасць у іх сістэмнай работы ў алімпіядным руху. Прафесійны ўзровень настаўнікаў шэрага рэгіёнаў недастатковы для выніковай падрыхтоўкі алімпіяднікаў. Органы кіравання адукацыяй павінны ствараць належныя ўмовы для паўнацэннага развіцця інтэлектуальнага патэнцыялу вучняў і педагогаў, каб іх здольнасці былі запатрабаваны ў роднай краіне, а не за мяжой.
З году ў год высокія вынікі ў алімпіядным руху паказваюць выхаванцы гімназіі № 1 Брэста, сярэдняй школы № 7 і ліцэя № 1 Баранавіч. Па колькасці атрыманых дыпломаў у лідарах установы адукацыі Брэста, Баранавіч, Пінска і Лунінца.
Дыпломы І ступені атрымалі адзінаццацікласнікі Дзмітрый Стасенка з гімназіі № 1 Брэста, Міхаіл Лебедзь з гімназіі Ганцавіч, Глеб Носаў з сярэдняй школы № 9 Брэста, Максім Ліцкевіч з сярэдняй школы № 7 Баранавіч, а таксама дзевяцікласнік Ілья Кучынскі з гімназіі № 1 Брэста.